תפריט ניווט מהיר
משרד עו"ד ונוטריון בחיפה - דנה שביט
אשמח לעזור בכל שאלה

אלימות בקרב בני נוער – בריונות

כתב אישום חמור ביותר שהוגש בבית המשפט לנוער בנצרת ייחס לארבעה קטינים פעילות במסגרת חבורת בני נוער שנהגה בדרכי אלימות לפתרון סכסוכים, באמצעות התנהלות בריונית ומטילת אימה כנגד בני נוער אותם סימנו להם למטרה.

אלימות בקרב בני נוער – בריונות

במסגרת כתב האישום נטען כי אותה חבורה טמנה לאחרים פח ונקמה בו את נקמתם.

במסגרת כתב האישום יוחסו לאחת הנאשמות, מי שנחשבה כגורם המרכזי בחבורה (להלן: "הקטינה"), ארבעה מקרים במסגרתם קשרה הנאשמת עם האחרים קשר לתקוף קטין זה או אחר, דאגה לזימונם של הקטינים למקום ותקפה אותם (ביחד עם אחרים), ואף גרמה להם לחבלו של ממש (פעילות אלימה המכונה בפי העבריינים "כיפה אדומה").

במסגרת כתב האישום החמור יוחסו לקטינה מספר עבירות אלימות מסוג פשע.

משרדנו המתמחה בתחום הפלילי, ייצג את הקטינה והצליח במסגרת משא ומתן קשוח עם רשויות התביעה, להביא לתיקון משמעותי ביותר של כתב האישום, שהיה חמור ביותר וייחס מספר עבירות מסוג פשע, תוך ייחוס פרק מבוא חמור של התנהגות בריונית חוזרת של קבוצת בני נוער.

במסגרת התיקון נמחק פרק המבוא החמור ביותר, נמחק אישום של תקיפה בנסיבות מחמירות וסעיפי האישום שנשארו תוקנו וצומצמו באופן מהותי.

משרדנו אף שכנע את רשויות התביעה, אשר ביקשו תחילה להחמיר עם הקטינה, שהייתה מבחינתם המובילה בשורת העבירות שיוחסו בכתב האישום, לסיים את התיק מבחינת הענישה, באופן מקל במיוחד, כך שבסופו של דבר הסתיים התיק ללא הרשעתה של הקטינה !!!

העונש השיקומי שהוטל על הקטינה הסתכם בשל"צ (מס' שעות התנדבות למען הציבור), צו מבחן, התחייבות עצמית להימנע מביצוע עבירה דומה בעתיד הקרוב ופיצוי סמלי ביותר ע"ס 375 ₪ בלבד.

אלימות בקרב בני נוער – בריונות – שביט & קנטור עוד פלילי