תפריט ניווט מהיר
משרד עו"ד ונוטריון בחיפה - דנה שביט
אשמח לעזור בכל שאלה

עורך דין מעצרים

אם נעצרת על ידי המשטרה, מומלץ מאוד לפנות במהירות לעורך דין פלילי מנוסה שיידע להתנהל במהירות בתוך הסיטואציה הלא נעימה הזו, ולהשיג את המירב עבורך בנסיבות העניין. לעתים, פעולה מהירה ונחרצת של עורך דין מומחה במעצרים, יכולה להיות שחרור מיידי.

התנהלות המשטרה כלפי קטינים החשודים בביצוע עבירה
משרדנו מתמחה במתן שירותים בתחום הפלילים, לקבלת ייעוץ השאירו פרטים

עורך דין מעצרים – שאלות ותשובות

התשובה היא כן. כמו בכל תחום בחיים שאין לנו ידע וניסיון בו אנחנו נתייעץ עם בעל המקצוע הנכון,כך גם בתחום הפלילי ובמיוחד בעת היותך במעצר, מצב לא נעים וקשה בו החופש האישי שלך נשלל.

עורך דין פלילי יסייע לך מיידית בדבר הבסיסי והוא ביטחון ושקט שאינך לבד. ביטחון שיש אדם מקצועי שלא רק שהוא בצד שלך, אלא גם בעל ידע וניסיון בתחום, והוא יסייע לך בהיערכות לקראת החקירה ובידע באשר ל"מה הולך לקרות איתי מעכשיו והלאה".

עורך הדין ישמע ממך את הסיפור ויקבל את גרסתך לאירוע. על סמך הנסיבות, הוא יתדרך אותך כיצס לנהוג. בין השאר, הוא יידע להגיד לך אם לשמור על שתיקה או לדבר. יתכן והיו עדים לאירוע כפי שאתה מתארו, הוא יגיד לך לדאוג לציין את שמם בחקירה כדי שייחקרו אף הם. הוא ידע להגיע לך אלו תרגילי חקירה צפויים לך. ואלו כמובן רק עיקרי הדברים.

עכשיו עורך הדין ידבר עם הקצין בתחנה וינסה לשכנעו לשחררך. במידה שהדבר לא יצליח, כבר למחרת יתקיים דיון בבית המשפט והשופט יחליט אם לשחררך או להאריך את מעצרך. עורך דין פלילי אחראי ומקצועי ישוחח גם עם המשפחה וידאג לארגן לדיון אדם שיהיה מוכן לערוב לך במטרה לשחררך.

במהלך הדיון עורך הדין שלך ישאל שאלות את איש המשטרה במטרה להבין אילו ראיות יש בתיק ובהתאם יטען בפני השופט. עורך דין פלילי מנוסה יכול לסייע בשחרור, ולחילופין בצמצום משמעותי של ימי המעצר.